11-11-2018 - Puigmal per tub d'aigua Neige
13-11-2018 - Filià, Mina, Moró i Puig Falcó.
12-11-2018

Ahir vem estar per Espot, avui ens plantejàvem o Port Ainé o Tavascan. A Port Ainé hi ha la boira persistent, Tavascan ens fa mandra… Per tant acabem anant cap a Tor, a veure què trobem.
Passem de llarg el poble de Tor i aparquem a una borda enrunada, poc després n’hi ha una altra en bon estat (al mapa que portem no ens surt el nom de les bordes, però segur que algú el sap!!).
Sortim caminant seguint la pista i quan aquesta creua un torrent i fa una curva molt marcada, la deixem i enfilem per aquesta vall de Bords.
Fa de mal caminar perquè els narets estan coberts de neu fent petites muntanyetes.
Passem de llarg el bosc i arribem a terreny més obert i de més bon fer.
No veiem ni un sol cim… els núvols estan ben entaforats i, com ahir, la carena que tenim just davant, fa de barrera.
Ens decidim pel Pic de la Bassera, fins ben poc abans del cim sí que hi ha visibilitat.
Arribem a la carena i aquí comença la boira, els darrers 150m són totalment a les palpentes, sort que al cim hi ha un pal que fa de fita…
Per baixar resseguim el mateix camí.
Hem trobat tot el mantell transformat. Es deixa esquiar però si hi ha algun tauró….

Sortida

Inici del Barrancs de Bords

Els narets que fan un camp de bams!!

Remuntadeta fins a la carena